Trevlig Lördag med familjen!

0kommentarer

Go kväll alla sköna bloggläsare!
Det blev ingen tur till Saltsjöbaden i dag så jag stannade hemma och försökte plugga vilket inte gick så där jätte bra. Det är inte så lätt att plugga när det är strålande sol ute och grannbarnen leker som galningar på gården och det gjorde inte saken lättare bär jag fick världens mensvärk! Så det blev inte så mycket plugg........ Vilket betyder att jag måste plugga mer i morgon!! Gaah det tar ju aldrig slut!! I morgon måste jag verkligen plugga etik , matte , börja läsa på svenska boken , börja på historia arbetet & svara på studieuppgifterna i medicinboken + att jag måste åka ut till Bromma och träffa en tjej som kanske Ska hjälpa mig med matten, kanske lite sent nu men det är bra att veta så att hon kanske kan hjälpa mig i 2:an! Bättre sent än aldrig som man brukar säga! : P

Nu ligger jag här i soffan och slö tittar lite på tv och dricker festis ( hahaha är såååå kär i min festis!!! ) ska snart gå och lägga mig så att jag är pigg i morgon! Förresten, åt världens godaste middag på vapiano med syster, bror & mamma. Riktigt trevligt mycket skratt som det alltid blir när vi alla samlas! Skratta så mycket att jag fick ont i magen! L O V E IT ! <3 Nu är jag så trött att jag snart kommer att somna snart, så det är nog bäst att jag slutar skriva nu! Men ni får ha en fortsatt trevlig lördag så hörs vi! :D

G O D NATT!!

Kommentera

Publiceras ej