Plugg helg nummer 10002003848493030385550484!!!!

0kommentarer

Jaså då var det fredag! Så jäkla skönt, dock har jag plugg som måste göras! Räkna klart mattekapitlet, börja på historia arbetet, svara på etikfrågor, läsa om en tråkig bok i svenskan, kompetera ett etikarbete...........Jaja det är bara att gilla läget! Om 39 dagar är det SOMMARLOV!!! Så jäkla skönt!!! Dock kanske jag måste gå på sommarskola och läsa upp mitt betyg i matten, för som det ser ut just nu så har jag verkligen inte klarat kursen och det finns en ganska stor risk att jag absolut inte kommer att klara av nationella i matten :( Blir så trött på allt!! Hur jag än kämpar så kommer jag ingen vart, speciellt inte i matten. I nian blev jag efter många om och men godkänd, men det var verkligen på gränsen, och nu ha jag sjunkit till botten igen och jag orkar inte ta mig upp längre!!
Jag blir så jäkla förbannad när jag inte får den hjälpen som jag faktiskt behöver , jag har bett om hjälp i skolan, men tydligen måste jag ha en diagnos...... Och nu har jag väntat på att få göra en utredning i snart 1 år!! Men ingenting händer..... blir så jäkla trött på saker och ting! Ska det vara så förbannande svårt att låta mig få gör en utredning!? Jag har gått till två olika läkare.. den första läkaren ville inte skicka i väg remisen till BUP som gör utredningar, och den andra läkaren vet knappt vad dyskalkyli är för något och vill göra utredningen via skolan. Och skolan vill inte göra någon utredning för enligt dem så har jag ingen diagnos! Men hur fan kan dem veta det!? Det är ju inte så att man kan se de utseende mässigt.......Nej som sagt blir så jäkla förbannad!! Nu ska jag gå ut och handla, ha en trevlig fredag så hörs vi någon gång!! :D

Kommentera

Publiceras ej