Måndag 6 Maj

0kommentarer

Ligger nu i sängen, har precis tvättat bort ansiktsmasken och smörjt in mig med ansiktskräm. L O V E IT!! Älskar verkligen ansiktsmasker, blir så avslappnad på något vis, perfekt laddning inför orienteringen i morgon :P borde egentligen inte vara med. Har blivit förkyld och har grymt ont i huvudet och bihålerna , men jag orkar inte ta den "diskussionen" med tjejen som jag ska orientera med. Hon kommer bara tro att jag försöker smita undan, som hon alltid tror när man är sjuk, blir så jäkla trött på sånna personer! Jag avskyr verkligen när folk tror att man ljuger! Okej jag var också sån förut, men slutade med det för att jag tycker faktiskt att det är fånigt att hålla på så i vår ålder....... Aja vi får se hur det blir, mår jag verkligen ingen bra i morgon blir det hemma för min del, men som sagt vi får se. Det är ingenting som jag kan bestämma nu hur jag ska må i morgon! Nej nu blir det god natt för min del, måste ju orka i morgon! God Natt & Sov Så Gott!

Kommentera

Publiceras ej