Lyst hela världen med min frånvaro!

0kommentarer

 Ni behöver inte vara oroliga, jag lever!!! hahhah nej jag bara skoja! Har inte blivit så mycket bloggandet den senaste tiden och det beror på att jag har fått uselt internet på min mobil och datorn har jag inte ens tänkt på att man faktiskt kan använda den till att blogga OMG är det sant! Hahaha neee har bara inte orkat, har sjukt mycket nu i skolan. Det är nu som lärarna bombarderar en med arbeten, prov, redovisningar m.m. + att vi skriver nationella, har bara matten kvar sen är jag klar yeees!!! Aja det är bara att försöka hålla ut och tänka att snart är det sommarlov!!! Har dock vart tvungen att ändra mina sommarplaner med tanke på att jag kanske måste gå på sommarskola mellan den 17 juni till 12juli + att jag ska gå på sommarträningar och träna irländskdans i juli, Jaha där försvann hela sommaren för min del :P Nej men den 12 juli drar jag i alla fall till Italien och ska vara där i 10 dagar så det kommer att bli grymt! Sen vad jag gör resten av sommaren får vi se, vågar inte planera så där jätte mycket om det nu är så att jag behöver gå på sommarskola men en sak vet jag att jag ska göra och det är att gå på gröna lund och titta på konserter, har redan missat konserter som jag hade velat gå på :( Men så är det när man går i skolan! :P hahah nej då, tycker faktiskt att det är kul att gå i skolan, speciellt nu när man har valt sin egna linje och får hålla på med det som man drömmer om.........Haahaha påmind mig när jag går i 2:an  
 
Oj vilket konstigt inlägg det blev nu, har egentligen inte så mycket att säga. Förutom att det är mycket i skolan men det har jag ju sagt tusen gånger nu, börjar bli lite tjatigt!! Finns det något som ni där ute vill att jag skriver om? i så fall så är det bara att kommentera....... Nu ka jag dricka upp mitt te och sen möta upp pappa för att handla, sedan i kväll ska jag på teater! Ska bli sssååååååååå kul, det är en av mina bästa vänner om ska ha föreställning med hennes klass!!! L Ä N G T A R !
 
Ni får ha det så bra så hörs vi senare, gå ut i solen & njut!! Ta det lugnt med alkoholen, Kraaaaam :D
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej