Kan inte sova.....

0kommentarer

Ligger här i mörkret i min alldeles för varma säng, kan inte sova.... Har försökt ni i en och en halv timme! Jag är jätte trött men kan liksom inte komma till ro, förslag på hur man kan komma till ro och somna?!

Idag har det i allafall varit en ångest dag, som söndagar alltid brukar vara! Har försökt plugga men som vanligt har det gått dåligt, har ingen motivation..... Skrev i allafall klart kompletteringen av etikarbetet, så nu är det in skickat och håller tummarna på att jag får bra betyg! Annars har jag bara slappat i dag, har haft på mig pyjamas hela dagen! Hahah hade egentligen velat gå ut i solen, men nej!! Pappa tyckte att jag skulle stanna hemma! YOU SAY WHAT?! Jag stanna hemma?! Hahahahah :P kanske är därför jag inte kan sova?!
Nej nu måste jag sluta, börjar få ont i mina armar och börjar även få jätte inte i magen! Måste försöka sova, ska upp tidigt i morgon!! Hoppas ni alla sär ute kan sova! God natt så hörs vi mer i morgon! :)

P.s om jag inte bloggar i morgon, har jag nog dött av värmeslag!!! Fyyyy va varmt det är!!!!!!!!!!!!! Och det gör ju inte saken bättre att jag inte har några fönster i mitt rum!!!!! Ghaaaaa!!!!

Kommentera

Publiceras ej