Kan inte sova längre!

0kommentarer

God morgon på er!
I dag ser det ut som att det kommer att bli en grådag, jag som hade hoppats på lite sol! Hade tänkt mig att gå en promenad till djurgården och hälsa på mormor, men är det grått ute är det inte lika skönt att gå vid vattnet då. Men ja vi får se hur jag gör!
 
Just nu tittar jag på nyhetsmorgon, det är bara jag som är uppe. Pappa har gått till jobbet och brorsan ligger och sover. Så jag ska sätta på lite te vatten och kanske läsa lite...... sen bara slappa!!!! Är så grymt trött (kan ju bero på att jag har varit vaken sen kl.6.30)
 
Men ja, kan inte komma på någonting att skriva (Jag som hade kommit på värsta inlägget, såklart ska ju mitt guldfisk minne förstöra allt!!!) Men jag tror nog att jag ska tacka för mig så hörs vi senare helt enkelt (då kanske min hjärna fungerar lite mer!)  
 
 

Kommentera

Publiceras ej