Jag överlevde!

0kommentarer

Jag kan med trötta ord berätta att jag överlevde värmen! Efter ett antal timmar somnade jag, sen en halvtimme senare ringde väckarklockan! -_- så ja, har inte sovit så mycket i natt. Och det märks, är super trött, har super ont i kroppen, svettas i hjäl, känner mig sjuk!! Men jag måste till skolan, ska göra engelska muntliga nationella och efter skolan måste jag och några andra jobba med vårt grupparbete som ska lämnas in på torsdag! Nu ska jag knyta på mig mina converse och ta tunnelbanan till skolan, ja ni hörde rätt!! JAG HAR BÖRJAT ÅKA TUNNELBANA!!!!!!! Efter ett nästan ett helt år i skolan har jag upptäckt att tunnelbanan går sååååå mycket fortare! Med buss tog det 20 min + att jag var tvungen att promenera 20 min medans med tunnelbanan tar det bara 15 min!!!!! Hihihihi! Nej nu måste jag gå! Hoppas ni alla får en bra dag så hörs vi senare! :)

Kommentera

Publiceras ej