Impossible - James Arthur

0kommentarer

Tjena mitt bena! Fick sluta tidigt idag! Yeeey!!! Sitter och latar mig lite i soffan och lyssnar på musik, har också målat mina naglar och ska snart måla på ett till lager ( bilder kommer upp sen ) sen ska jag svara på studieuppgifter och om jag orkar, har lust ska jag börja på historia arbetet. Så ja så ser min måndags eftermiddag ut! Har som alla andra dagar i veckan varit i skolan ( suprise,suprise!!) mådde egentligen inte hundra i morse, hade fruktansvärt ont i mina leder och det gör inte när jag går och hela min kropp känns tung, har fortfarande ont.....:( ingen kul!! Men lyckades ta mig till skolan. För övrigt så hade jag mitt engelska muntliga nationella i dag, och fy i helvete va dåligt det gick!!! :( det här med att prata med ett språk som man inte trivs med och prata fritt om ett ämne är inte min grej, och det märktes klart och tydligt i dag! Och det gör ju heller inte saken bättre att alla lärare har sån hög förväntning på mig bara för att mins föräldrar kommer i från Irland. Alla tror att jag pratar engelska hemma och att jag pratar flytande, för det gör jag verkligen inte! Jag pratar svenska med mina föräldrar lika då som dem pratar svenska med mig och jag pratar absolut inte flytande!!! Jag förstår engelska, men när det gäller att prata och skriva så suger jag!! Jag kan engelska, men jag blir ju så nervös när alla har så höga förväntningar och då pressar jag mig för hårt för att leva upp till deras förväntningar och det är då allt bara låser sig för mig!!! :( hoppas i allafall att jag får ett E!!

Ska nog måla på ett lager med nagellack och sen sätta i gång med att svara på studieuppgifter, så ni alla får ha en trevlig måndag! :)

Kommentera

Publiceras ej