"Hur korkad är hon egentligen?"

0kommentarer

Heej! Det är så varmt ute det är nästan så att man vill gå runt i shorts! Men det tänker jag vänta med lite till med, gillar inte att visa mina ben på grund av min bristningar som jag har. Så jag får snällt vänta tills det är sommarlov och jag åker till landet eller tills jag iallafall har fått lite mer färg!

Har iallafall precis kommit hem i från Bromma, åkte ut dit vid kl.14 och pluggade matte med mammas kompis dotter, super trevlig tjej som är super smart och jätte bra på att lära ut.... Dock måste hon nog tror att jag är världens korkade person!!! Alltså jag skäms!!!! Grejen var det att jag kan allt som vi fick igenom i dag, men jag blir så nervös när någon sitter och "granskar" mig när jag skriver och då blir jag osäker på mig själv vilket leder till att jag blir förvirrad och fattar ingenting! Sen också när man ska förklara hur man tänkte, jag är inte van med att behöva berätta hur jag tänker och varför jag kom till just det svaret m.m. Men annars gick det ganska bra, förutom att jag skämde ut mig totalt!!!! Åhhhhhhh!!! Hahahahah kommer aldrig mer kunna träffa henne igen! (Skojar) Men jag tror nog inte att jag kommer att gå till henne så ofta, hon är jätte duktig och så, men jag känner att det kommer att bli för mycket. Jag har matte 3 gånger i veckan och då har vi matte i 2 timmar + att en gång i veckan går jag på extra matte som håller på i 1 timme + att jag ska börja komma på min stora systers extra matte ( hon går på komvux) vilket håller på från kl.17.00 - 20.00 vilket alltså är efter att jag här slutat min extra matte som håller på till 16.30 så då har jag en halvtimme på mig att åka till hennes "skola". Men vi får se hur det blir, för det är ändå inte säkert att hon som jag räknade matte med kan ha mig, eftersom att hon är extra mattelärare till flera andra som betalar för att få hennes hjälp ( hon jobbar inom ett företag) visst jag betalar också, men inte lika mycket + att hon egentligen inte får undervisa gymnasieelever + att hon själv har mycket i skolan ( hon går sista året) och jag kan heller inte plugga matte alla dagar i veckan, för jag har massor av andra ämnen som jag har prov, redovisningar m.m. I. Men som sagt det löser sig! Nej nu ska jag bara slappa! Ni får ha det så bra i solen så hörs vi! :D

Kommentera

Publiceras ej