Härlig solig söndag!

0kommentarer

Åh blir så lycklig och glad att våren äntligen är här! Hoppas att hela våren & sommaren fortsätter så här, dock får det ju gärna regna när jag ska gå på sommarskola, Hahahahah sen får det gärna vara varmt och sol!

Har precis ätit middag, blev pastasallad med tonfisk, fetaost, gurka, morot & svarta oliver, Mums! Blev att äta middag på balkongen, dock var jag tvungen att förflytta mig in igen,, eftersom att våra grannar inte kunde sluta stirra på mig när jag satt så skönt! Typiskt också!

Förutom att jag har varit hemma och pluggat blev det en liten tur till Bromma och hälsa på några vänner till mamma , det var riktigt trevligt! Vi satt ute i deras trädgård och bara pratade, pratade även med en tjej som kanske ska hjälpa mig lite med matten :) så eventuellt ska vi träffas på torsdag!
Just nu sitter jag i soffan och mår sjätte illa och har världens huvudvärk, börjar även bli förkyld. Har lite ont i halsen och är täppt i näsan och börjar få lite känningar i bihålerna!! Great! Nej nu ska jag försöka plugga lite, har jätte mycket plugg kvar..... —___— jippi!!!
Ni får ha det så bra så höra vi!

Kommentera

Publiceras ej