Forever alone........

0kommentarer

Sitter här i skolan helt själv i ett klassrum, alla bara dissar mig i dag! :(

Och det började så här, på engelskan ska vi ha vårt nationella muntliga idag. Men min lärare kunde bara ta två personer åt gången, och en av dem tjejerna som jag umgås med ville jätte gärna gör i dag men problemet är att vi är tre......och dessutom skulle vi ändå inte hinna!! Och hon bara ja men då kan jag redovisa med dig ( alltså med mig) men jag tycker att det är taskigt att låta den andra tjejen redovisa med någon annan så, så då kan vi ju vänta till på måndag! Men nej det tyckte hon inte om, så hon övertalade den andra tjejen att redovisa med henne, vilket betyder att jag kommer att få redovisa med några andra på måndag, vilket inte gör mig någonting! Men jag tycker bara att det är taskig att bara lämna en så där, alla andra har gått för att äta lunch och jag måste sitta här ensam och vakta deras JÄVLA väskor!! Fy fan vad jag avskyr dem!!! Hatar dem så jävla mycket!!!! Det är ALLTID så att det är JAG som måste offra mig för saker!! Är så jävla trött på det!!! Varför ska jag offra min lunch och rast bara för att dem inte orkade ta med deras väskor!!!!? Blir så jävla trött....... Nej nu ska jag fortsätta sura i min ensamhet!!! Hoppas ni alla har bättre "vänner" som inte bara överger er!! Hörs sen senare!

Kommentera

Publiceras ej