765 dagar kvar......

0kommentarer

Tills lilla jag tar studenten! Åh i går hade 3:orna mösspåtagning, det var så roligt att se dem springa ner för trappen med deras fina vita mössor och se deras glädje & lycka! Blev lite "rörd" faktiskt ( åh nej jag började inte att gråta, hahaha) Även fast att jag inte känner eller har pratat med 3:orna så blev man ju ändå så glad där deras skull!! Dem har alltid varit en typ av "förebild", ja vet det låter kanske lite konstigt! Men ända sen jag såg dem på skolgården för första gången har jag alltid sett upp till dem, precis som att jag såg upp till niorna när jag gick i sexårs! Nu kommer ju alla "snygga" killar som går i 3:an försvinna!! Vilka ska jag nu kolla på?!!!
( haha nej jag skoja :P )

Och när jag stod och tittade på dem när dem sprang ner kunde jag inte sluta tänka att om TVÅ är det MIN tur att springa ner för trappen med min STUDENTMÖSSA och höra allas jubel!! L Ä N G T A R !

För övrigt var det Valborg igår, gjorde inget speciellt då. Var hos min stora syster och kollade på Disney filmer och åt god mat och bara mös!! <3 och idag är jag ledig, men har inte gjort något speciellt utan bara tagit det lugnt!! Nej ny får ni ha det så bra och njuta i solen, då hörs vi! :D

Kommentera

Publiceras ej