Fyser...

0kommentarer

Jaha då blev det kallt igen :( Väderet suger just nu!! Jag som hade hoppats att det skulle bli vår, men icke sa picke :(

I dag åkte jag och pappa ut till Älvsjö för att kolla på min APL, så att jag hittar dit på måndag. Jäklar var svårt det var att hitta det förbaskade äldreboendet, vi gick i två timmar leta och leta och alla som vi frågade sa antingen fel väg eller så hade dem inte ens hört talats om verken adressen eller att det fanns ett älderboende som hette så....och det gjorde heller inte saken bättre att SL gav oss fel vägbeskrivning + fel buss :( Och kallt var det också, jag hade på mig min vårkappa villket inte var så smart. Så jag och pappa gick och gick och till slut så hittade vi äldreboendet, men det var verkligen inte lätt. Dem måste verkligen sätta upp skyltar så att man hittar, för äldreboendet ligger inne i ett villaområde så man ser det knappt. Efter att vi hittat boendet åkte vi hem igen till trygga Södermalm :P Så i morgon ska vi åka ut det igen ( Ni ba WHAT?! VARFÖR DÅ!?) Nej men det är så att varje fredag ska jag till skolan och räkna matte i två timmar och då vill jag vara säker på att jag hittar där i från också, så att det inte slutar som i dag, att jag åker vilse! (hahah) I morgon blir det också att köpa hänglås, hårspray, nya ute skor och fixa mitt Sl kort :) Nej gud va jag är trött. Sitter i alla fall i soffan och vilar min mätta mage, snart blir det att ta fram godis + chips och bara mysa framför TV:n. Nej nu har jag ingenting me att skriva då ni får nöja er med detta inlägg, hoppas ni alla får en bra kväll så hörs vi sen! Hej då! :D

Kommentera

Publiceras ej