Tidig morgon.

0kommentarer

God morgon!

Ja jag vet kl är 05.50 men jag kan verkligen inte sova :( Har varit vaken sen kl 4.... Jag kan inte sova när jag är ensam hemma och mamma och lillebrorsan åkte tidigt i morse till Frankrike där dem ska vara i 3 dagar sen ska dem "tågluffa" till Spanien. Så fort ytterdörren stängdes vaknade jag automatiskt..... Så nu sitter jag här i soffan trött som bara den och dricker te, tittar på tv, eller ja det är ju inte så mycket som visas så här tidigt förutom TvShop :) Vet inte varför, men jag känner mig helt gråtfärdig.... Vet inte om det beror på att jag är trött eller om det är något annan?! Har sån stor lust att gråta men det kommer ingenting.

I dag ska jag i alla fall till pappa så att jag slipper bo här själv och jag slipper även vara uppe hela natten! :P Nej nu ska jag försöka komma på någonting att göra... Men vad fasiken gör man när kl bara är 06.00.? Någon som har förslag?!

Kommentera

Publiceras ej