Söndag " ångestdag" 29 juni 2013

0kommentarer

Jaha då var helgen slut! Vart tar tiden vägen?! Dagarna går alldeles för fort, snart har halva sommarlovet gått :O hoppas att tiden går långsammare när jag åker till Italien.....

Denna ångestfyllda söndag har jag tillbringat genom att plugga till provet i morgon. Känner mig sådär inför det, ena sekunden kan jag allt, medans en annan sekund är jag helt ute och cyklar... Suck! Men ja vi får helt enkelt vänta och se hur det går i morgon!
I morgon börjar även sommarträningen, hade helt glömt bort det! Det ska bli ganska kul faktiskt, ska bli skönt att få göra någonting som man tycker är kul och ta en liten paus i från skolan :) måste komma på hur jag ska hinna med alla måsten i morgon, måste ju plugga inför tisdagens prov, hinna äta en timme innan träningen, leta efter träningskläderna + danskorna, byta om, gå en timme innan träningen börjar och jag måste även försöka hitta en present till pappa som fyller år på tisdag!! Gaaah!! Aja det löser nog sig! Eller?!

Ligger i alla fall här i mörkret i min säng, ska nog ta och sova nu så att jag orkar med morgondagen! God natt alla där ute! Hoppas ni alla har det bra, så hörs vi förhoppnings vis i morgon! :)

Kommentera

Publiceras ej