Sommar känslor.

0kommentarer

För exakt ett år sen, samma tid låg jag i en av våra soffor på landet och njöt av sommaren. Vi hade precis kommit hem efter en promenad ner till stranden, kanske hade vi tagit ett dopp i havet?

Just i denna stund sitter jag i vår soffa, dock här hemma i Stockholm och tittar på morden i midsummer. Älskar verkligen det programmet, när det börjar sändas på tv är det äkta sommar! Även om det inte känns som sommar för min del just nu så får jag i alla fall lite sommar känslor!

Dagen har jag spenderat i skolan, när jag kom hem somnade jag på direkten i min sköna ny bäddade säng, halv sov i 45 min, skönt! Sen var det dags för att plugga till morgon dagens prov. Söta mamma kom med med en jätte stor ananas och en liten chokladkaka, för att fira att jag klarade 1:a delprovet som jag skrev i Måndags! Ja ni hörde rätt! JAG KLARADE PROVET!!! Nu är det bara 3-2 delprov kvar + proven som jag skriver varje dag, sen är jag klar! Och förhoppningsvis har jag klarat kursen!!! Ni fattar inte hur lycklig jag är just nu!! :D nu ska jag fortsätta titta på morden i midsummer och sen blir det en dejt med kudden! Hoppas ni alla har det bra i sommarvärmen! Så hörs vi antagligen i morgon!!! :D

Kommentera

Publiceras ej