Solmys.

0kommentarer

I dag var det då andra dagen på sommarskolan, och vet ni?! Jag klarade provet!!!! Så jäkla glad! Jag som var så orolig att tiden inte skulle räcka till, jag blev till och med klar lite innan vi skulle lämna in :D Yeeey!!! Dock känner jag mig inte alls lika säker å det som jag ska kunna till i morgon, bråkräkning. Jag hatar verkligen bråkräkning!! Har suttit och pluggat, pluggat. Och nu har jag en liten paus......
 
Efter sommarskolan åkte jag och möte upp en av mina bästa vänner, vi gick till den nya gallerian som har öppnat vid Hornstull där dem även säljer frozen yoghurt, så jäkla gott! Jag älskar verkligen deras koncept, att man får välja helt själv vilken storlek, vilken smak och även toppning (man får alltså ta själv) och sen så väger dem det man har tagit, man kan liksom själv bestämma hur mycket det ska kosta! Så smart! sen gick vi ut i solen och satte oss på en bänk och bara prata massa girl talk , mys! Sedan promenerade vi från Hornstull tillbaka till söder. Riktigt mysigt! och nu sitter jag här i köket hos mamma och försöker plugga. Inte så enkelt när det är sol ute och alla barn som är ute på gården skriker som galningar!!! Har i alla fall gjort alla uppgifter så nu är det bara att repetera det jag har gjort! Så håller vi tummarna på att jag klarar det i morgon. :)  Tänk om 24 dagar sitter jag på ett flyg på väg till Italien!!  Om 24 dagar får jag äntligen SOMMARLOV!!!! Om 24 dagar kanske jag har klarat kursen!! :D  Känns som en evighet....... Nej nu ska jag rycka upp mig och plugga.
 
Hopps ni får en fortsatt trevlig dag/kväll! :D

Kommentera

Publiceras ej