Onsdag, 26 juni 2013

0kommentarer

Hallå där! :)
 
Kom för ett tag sen från skolan, har ätit lite lunch med mamma & lillebror och kollat runt lite på datorn. Efter att jag skrivit detta inlägg blir det att plugga till morgon dagens prov, har absolut ingen lust!! Om jag fick välja hade jag valt att ligga i sängen och bara läsa eller kolla på tv, får se till att jag pluggar fort så kanske jag hinner med att läsa lite?!
 
Dagen i skolan har varit väldigt seg, oftast brukar tiden gå hyffsat fort. Men inte i dag!! Herre gud va tiden gick långsamt, tog liksom aldrig slut. Fick i alla fall sluta lite tidigare så det var skönt :) Nu är det bara 16 dagar kvar, sen får jag äntligen mitt förtjänta S O M M A R L O V!!!  Nice!!!
 
Ni får nöja er med detta, ja jag vet att min blogg suger och att jag aldrig lägger upp bilder, men det kommer...... jag lovar...... Nu måste jag verkligen sluta och börja plugga!!  :) 

Kommentera

Publiceras ej