Fredag 28 Juni 2013

0kommentarer

Det blev ingen tur till graven i dag, vilket jag verkligen ångrar. Men jag ville inte riskera att mitt sl kort har gått ut då jag inte har några pengar att ladda på en ny biljett med, och eftersom att graven ligger på Djurgården så är det en ganska lång bit att gå vilket jag inte riktigt orkade på grund av vädret. Det är en helt annan sak att gå nere vid vattnet när det är sol, men i dag har det varit ganska grått och mörka moln och jag ville inte riskera att det skulle börja regna och åska m.m Även om jag älskar att gå i regn så är det inte så trevligt att stå vid en grav när det spö regnar. Men jag har i alla fall bestämt att jag ska dit innan jag åker till Italien, vill inte att hennes grav ska stå tom, ska se om jag kan hitta lite stenar som jag kan skriva på och lägga där, dem förra stenarna var det någon som tog så därför tänkte jag att jag gör egna. Men ja vi får se.......

Ni får ursäkta för mina Depp inlägg, men tyvärr så är det så här jag mår och det är ingenting som jag orkar mörka längre. Denna blogg skapades för att jag skulle skriva av mig om mina känslor och tankar, det är därför jag är anonym......... Men vi får hålla tummarna på att denna Depp period inte varar så länge!

Har precis ätit en god middag som bestod av lammfärs biffar med potatis & feta ost. Och nu ligger jag här i soffan och äter fredags godis :) blir att gå och dejta kudden tidigt i kväll, är så trött och har även huvudvärk. Måste vara pigg i morgon då jag måste plugga!

Nog bäst att jag slutar skriva nu, innan inlägget blir allt för långt. Ha det så bra så hörs vi!

Kommentera

Publiceras ej