Får inte jag vara lycklig?!

0kommentarer

Hej på er!
Det är en besviken och en ledsen tjej som skriver i dag :( provet i dag gick SKIT, trodde verkligen att jag skulle få godkänt men det fick jag inte!!! Och nu är jag orolig för att jag inte ska klara delprovet på måndag...., Jag orkar verkligen inte!!! Hur mycket jag än pluggar så blir resultaten aldrig bra! Börjar även tycka att vår lärare har blivit sämre än vad han var från början, kan går inte genom allt som vi ska kunna till proven, vilket gör att det blir väldigt svårt att plugga på saker som han inte ens har gått genom och förklarat hur man gör. Jag blir besviken på mig själv när jag inte riktigt känner att jag anstränger så mycket som jag egentligen vill, men jag har det inte lätt just nu. Känner mig så enormt ensam, pappa jobbar kväll och kommer hem när jag sover, mamma & lillebror är i Frankrike och kommer hem om 5 dagar. Och det är när jag är ensam som allt bara brister, tårarna bara rinner och rinner ner för min kinder och jag kan inte längre hantera det............ Det är så mycket tankar som åker omkring i mitt huvud, och stor press på att jag måste klara matten, annars måste jag läsa två kurser i 2:an och det vet jag redan nu att jag inte kommer att klara..... Jag vill inte göra min familj besvikna! Jag vill att alla ska vara stolta och glada för min skull!!!!

Varför kan inte jag få vara lycklig och känna att jag gör mitt allra bästa?

Varför kan inte jag få må bra?

Är inte jag värd att få vara lycklig eller att må bra?

Kommentera

Publiceras ej