Det finns lite hopp.....

0kommentarer

Ja ni, det är en betydligt gladare tjej som sitter och skriver :) Första veckan i sommarskolan är avklarad (nu är det bara 3 veckor kvar) Denna vecka har jag skrivit 3 prov, och det har gått över förväntat bra. Jag har fått godkänt på alla dem 3 prov! :D Dock är det fortfarande en lång väg kvar, vad som helst kan hända....Men en liten gnutta hopp finns!!'

I morgon är jag ledig! Skönt! Det är ju midsommar i morgon, så vi ska ha picknick i en park och bara mysa och jag ska njuta av solen! Lördag & Söndag måste jag plugga, har prov på måndag :| Snart börjar även sommarträningen, måste komma på en plan så att skolan & träningen går i hop. Träningarna kommer att vara på kvällarna så jag måste komma på hur jag ska hinna plugga eftersom att jag har prov varje dag,... Hmmm det löser nog sig! Eller ja det måste det göra!!

Ni får ha en trevlig fortsatt kväll! Kanske slänger ut ett inlägg i morgon, annars får ni alla ha en trevlig midsommar!! :D

Kommentera

Publiceras ej