Depp-Torsdag.

0kommentarer

 
Denna dag har inte alls varit bra. Det märks klart och tydligt att jag fått för lite sömn eller vad man ska säga, känner mig helt slut i kroppen. Så slut att jag inte orkar gå ut och handla middag. likadant som i går har tiden gått väldigt långsamt, skolan har verkligen blivit tråkig och jag orkar inte satas mer, jag orkar inte sitta och plugga hela tiden. Jag vill kunna ha sommarlov, vara uppe sent, sova hur länge man vill, inga måsten som man behöver göra!!!
 
Provet i dag gick rent sagt ut SKIT, blev inte godkänd :( Och i morgon ska vi ha prov på ekvationer, vilket jag verkligen hatar. Fattar ingenting, blir bara förvirrad av alla X och Y, minus hit och dit och bla bla bla blaaaaaa bllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! Och det gör verkligen inte saken bättre att jag ska bo hos pappa nu, för jag kan verkligen inte plugga här. Dålig belysning och med tanken på att det är kök kombinerat med vardagsrum så kan man inte sitta i fred och plugga!! Gahhhhhhh!!!! + att jag har världens huvudvärk & mensvärk och vi har inga värktabletter!!! Hur fan ska jag överleva detta?! :P
 
Borde sätta i gång och plugga nu, sorry för ett luddigt inlägg. Jag är verklige inte på humör just nu att skriva glädjespridningar nu. Kan inte påstå att jag är skärkild glad just nu......... ............

Kommentera

Publiceras ej