Äntligen!

0kommentarer

Äntligen har jag fått tillbaka mitt internet!!! T O T A L    L Y C K A!!!! :) Det är därför jag inte har bloggat någonting på den senaste tiden..... Det har egentligen inte hänt sådär jätte mycket sen jag bloggade senast. Förutom att nu är jag helt klar med skolan, eller ja om man tänker bort i från sommarskolan då, dock så är inte skolavslutningen för om en vecka. I dag var det den sista "riktiga" skoldag, eller ja om man vill kalla den riktig, det ända vi har gjort i dag var att lämna in alla böcker, fikat, städat skåpet & fått reda på betygen m.m. så någon riktig skoldag vill jag nog inte påstå att jag har haft :P Kan inte fatta att jag redan ska gå ut 1:an, detta skolår har verkligen gått i raket fart, hoppas nu bara att resten av åren också går fort för jag vill ta STUDENTEN!!! Apprå på studenten, i morgon tar våra 3:or studenten vilket betyder att jag är ledig i morgon!!! Så jäkla najs!!! och inte nog om det jag är ledig onsdag, torsdag, fredag & måndag sen på tisdag är det skolavslutning!!! Fett onödigt att vara ledig i en vecka och sen komma och ha skolavslutning, varför inte bara sluta i morgon?! Men nej då är ju min skola lite efterbliven..... Aja ska i alla fall bli väldigt skönt med sommarlov, dock så kommer sommarskolan förstöra lite, men det är ingenting som jag kan göra någonting åt, jag är glad att jag i alla fall får en andra chans :) Sen den 12.de juli då sommarskolan slutar drar jag till Italien i 10 dagar så det ska bli otroligt skönt att få komma bort lite från Sverige. Sen vad som händer resten av sommaren har jag faktiskt igen aning om, det kanske händer att jag åker till Irland och hälsar på tjocka släkten..............eller så stannar jag hemma...... vi får se :) som sagt så blir ju detta inlägg lite konstigt, men det är sånt som händer när man inte riktigt har saker att dela med sig :) Vi får hoppas på att jag har bättre "blogg humör" i morgon! Ni alla får ha det så skönt så hörs vi antingen senare i dag eller i morgon! :D

Kommentera

Publiceras ej