ZzzzzzzZzzZZZzzzzzzz

0kommentarer

Herre guuuuuud va jag är trött! Ska snart dejta kudden, kanske ska gifta mig med kudden så att jag slipper dejta?! :P

Kom hem för ett tag från dansen , har ätit & är ny duschad! :) träningen gick bra i dag också, vår koreografi ÄGER!! Det kommer bli så häftigt när vi sätter ihop allt!!!! Yeeeey!!!! Kan även stolt berätta att jag ÄNTLIGEN kan stå på tåspetsarna, ni vet som ballerinor gör?! Kan försöka ta en bild... Dock måste jag hålla i mig, MEN ändå!! Ni vet inte hur länge jag längtat att få göra så!!!!! Enligt mig är att kunna stå på tåspetsarna det coolaste som finns inom irländsk dans!!! Eller ja kanske inte riktigt!!...... I morgon är det i alla fall ingen träning, vilket ska bli skönt! Behöver vila mins ben och fötter, det märks att det slits på benen m.m

Juste, pappa blev väldigt glad över rosorna, även om hälften av rosorna var i fel färg! :P så när lillebrorsan kommer hem ska vi gå på restaurang, eller pappa vill inte. Men jag tänker tvinga honom!!! Klart vi ska fira att han fyllt.............;) Men vad fasiken köper man..,. Har ju som sagt inte hunnit köpa någonting än, ja jag vet jag är en dålig dotter!!! Men det löser nog sig!

Nej nu ska jag sova! God natt & så hörs vi i morgon! :)

Kommentera

Publiceras ej