Tisdag 2 Juli 2013

0kommentarer

Sitter har vid matbordet, har precis ätit en liten skål med yoghurt med müsli & banan, riktigt mumsigt! Jag la upp allt i skålen lite extra fint för att ta ett foto. Men det glömde jag!! Så ni får se i morgon i stället!

Ska snart i alla fall börja plugga till provet i morgon! Har ingen lust!!

I dag fyller även pappa år! Har dock inte hunnit köpa present, så det får han när brorsan är hemma. Tänkte i alla fall överraska pappa med rosor. Blev dock inte riktigt som jag tänkt mig. Jag skulle köpa vita rosor, då pappa inte gillar färg på blommor, och när jag kommit hem upptäckte jag att jag köpt en bunt med vita och den andra med gula rosor!!! GULA rosor! Sorry men gula rosor är det fulaste jag VET!!! Hahahahah så typiskt!!! Men aja tillslut så blev det ganska bra, det är ju ändå tanken som räknas?! :)

Nej nu ska jag och min mätta mage försöka plugga, men först ska jag försöka rota fram värktabletter, har sjukt ont i huvudet!!

Vi hörs! :)

Kommentera

Publiceras ej