Love Irishdance!!

0kommentarer

Ligger här i soffan, kom hem från träningen för en stund sen. Har ätit marängswiss ( eller hur det nu stavas?! ) fast med en twist, lägger upp recept i morgon!! Det var i all fall väldigt gott!!

Har jäkligt ont i benen + magen, vi körde verkligen järnet i dag. Riktigt kul! Och äntligen börjar man känna sig som en i gruppen, har annars känt mig ganska utstött. Dem ger mig konstiga blickar m.m men i dag kändes det ganska bra, dem ger ju fortfarande blickar och så men, aja! Dem får väl kolla hur mycket dem vill om det nu är så kul?! Och det töntiga i det är att dem alla är vuxna!!! Och dem beter sig dom 1 åringar!!! Vet inte om jag ska skratta eller gråta?! :) Aja!

Har även pluggat till morgondagens prov, ska sitta på tunnelbanan i morgon och läsa lite extra, orkar inte just nu! Ska snart gå och dejta kudden, är så sjukt trött, men det är härlig trötthet! Det betyder att jag har tränat hårt! Har även bestämt mig för att jag ska börja träna på gym eller i alla fall gå ut och springa! Behöver träna min uthållighet + kondition och även träna upp min vighet!! :)

Nej nu känns det som att jag bara babblar massa skit! Ni tackar & bockar jag för mig, ni alla får ha den bra kväll så hörs vi i morgon!

Kommentera

Publiceras ej