Lördag, 6 Juli

0kommentarer

Halllllåååååå där!!!

Ligger i soffan, är precis ny duschad och har precis klätt på mig. Är jätte mör i kroppen! I gå var det i alla fall sista träningen, och det gick väl sådär.... Har gjort någonting med min västra höft, så att det gör jätte ont när jag rör mig. Så jag kunde inte riktigt dansa fullt ut :( Vi skulle även filma vår koreografi, men vi alla var så trötta, och vi behövde göra ganska stora ändringar i koreografin då vi var en man kort. Så det blev lite snurrigt med alla steg och ändringar . Så eventuellt ska vi filma in i höst och lägga ut på hemsidan, det vore ju kul att göra någonting med koreografin då vi verkligen har kämpat dem här fyra dagarna med att klara den!!! Men det blev i alla fall lite bilder i går som vi ska lägga ut på hemsidan, Hahahahah hoppas att man inte ser allt för trött ut på bilderna!!!! :D

I dag är jag som sagt mör i hela kroppen, blir en liten vilo dag i dag. Ska gå och köpa lite bra böcker och kolla om det finns några fina bikinis kvar :) Åker till Italien på fredag!!!

Nej nu ska jag föna håret och försöka ta mig ut med min onda höft!!! Hahahahah!!

Ha det så bra!

Kommentera

Publiceras ej