Goda nyheter, 10 Juli 2013

0kommentarer

Hej!
Har haft en liten mini paus i från bloggen. Vilket behövdes, behövde satsa på skolan och lägga min sista energi på att klara alla prov!

Nu är jag äntligen klar! Och jag kan glatt berätta att jag har KLARAT kursen! Så jag fick sluta sommarskolan två dagar tidigare....... Ganska sjukt när jag tänker efter, tänk att jag klarade kursen på fyra veckor, men inte när jag hade ett helt år på mig!!! Från att ha fått F på ALLA prov till att man har fått E på ALLA!!!!!

Helt sjukt!!

Nu har jag i alla fall sommarlov!!! Så jäkla skönt!!!
I morgon ska jag försöka fixa det sista innan jag åker till Italien :) Usch! Det känns lite sorgligt att säga hej då till alla underbara människor som jag lärt känna på sommarskolan :( hann heller aldrig säga hej då till alla, då dem flesta satt och skrev prov när jag gick! Får väl se om jag kanske kan hitta dem på Fb?

Nej nu ska jag äntligen sätta mig ner och LÄSA! Som jag har längtat!!!

Ni får ha det så bra så hörs vi! Ska försöka skriva i morgon, annars så hörs vi när är hemma igen! :)

Kommentera

Publiceras ej