25 grader

0kommentarer

Så himlars typiskt! I dag är det 25 grader ute och jag sitter här hemma och måste plugga!!! Jävla skiiiit!!!! Fy fan va jag är trött på skolan nu!!!! Är så jävla arg!!! Har ju missat halva sommarlovet nu!!!!!!! Jag har ingen ork längre att sitta och plugga....... Är så jävla trött på allt!!!!!!! Vill bara bli klar med den där jävla matten och klara den förbannande kursen!! Om jag inte klarar kursen vet jag fan vad jag gör!!! Är så jävla less....... Saknar mormor fruktansvärt mycket!!!

En vecka kvar...... En helvetesvecka kvar........... 5 jävla dagar kvar!!!!!!!!

Har så jävla ont i kroppen, mina ringar under ögonen har aldrig varit så mörka, mina naglar går av hela tiden, tappar allt mer hår........... När ska det ta slut!!!! Orkar inte mer....... Orkar inte må skit........... Vill vara lycklig!!! Vill vara glad!!!! Vill kunna njuta av livet........

Kommentera

Publiceras ej