Torsdag, 24 Januari

0kommentarer

Hej!
Jaha då var det torsdag... Denna vecka måste jag säga har varit ganska lugn, om man tänker på hur stressiga mina dagar brukar vara så var denna vecka HEAVEN!!! det enda som jag haft denna vecka var redovisning i medicin om hjärtsvikt (tisdag) Svenska prov (onsdag) och i dag hade jag vård och omsorgsprov... Skönt!!!
 
Juste jag har ju glömt att berätta att jag var på "återträff" i min gamla skola och träffade min "gamla" klass i tisdag, och det var ganska mysigt. Vi samlades alla i matsalen och åt smörgåsar och drack te och bara bablade. Det var kul att träffa alla igen, men ändå så blev jag faktist ganska besviken. Alla satt med sina "gamla" gäng och allt var precis som det var i nian... Jag hade fått en bild att alla skulle sitta vid samma bord (hahha försök det med 70 personer!!!) och att alla skulle prata med alla.. men så var det verkligen inte, jag kanske pratade med några sen satt jag och pratade med mina kompisar. Jag gillar verkligen min "gamla" klass och jag kan faktist ibland sakna den, men nu under återträffen märker man också vilka idioter det var som gick i min "gamla" klass, alla bara tänker på sig själva och ska bara prata om sig själva och bla bla bla sen när man själv säger vilken skola man går i och säger vilken linje man går i kollar dem bara på mig som om jag är en idiot!! hahha nej okej så var det inte riktigt!! men i bland känns det faktist som det när man säger att man går på vård och omsorg! Jag kan bli lite irriterad på dem som går på t.ex Natur, dem säger at linjen är såååå tuff och dem har sååååååå mycket att plugga!!! (säger inte att alla gör det, men dem flesta!!!) MEN ursäkta!!! Vård och omsorg är också en SKIT tuff linje, tuffare än jag trodde!! jag har också SKIT mycket att plugga, jag har också ganska långa dagar!! (slutar 17.00 på onsdagar, börjar ungefär 8.20 varje dag) vem är det som kommer att ha "ansvar" för alla i sjukvården!? jo JAG och alla andra som går på vård och omsorg, vad har men för "ansvar" när man går Natur?! (sorry alla naturare!! Jag menar absolut inget illa mot er, ni är skit duktiga som orkar med pressen :) Kanske jag bara är avundsjuk?! hahha nej det är JAG verkligen INTE!!! :P) hahha okej nog om det!!
 
I dag var det en speciell dag för min skola (kungsholmens västra gymnasium), idag blev kungsholmens västra gymnasium officielt en egen skola!! ( förut samarbetade kungsholmens västra gymnasium med kungsholmens gymnasium, men nu har kungsholmens västra gymnasium blivit en egen skola) så vi hade invigning i dag och det kom några politiker och höll tal m.m. vi hade mingel och drack cider och åt snittar (hahhahaha :P)
 
nej nu ska jag sluta, skriver nog mer i morgon! är ledig i morgon Moahahahahahah!! ;P hej sååå

Kommentera

Publiceras ej