Tisdag, 29 januari

0kommentarer

God morgon "alla" bloggläsare!
Sitter eller snarare ligger ner i soffan och tittar på Nyhetsmorgon och mobilbloggar samtidigt, haha!! Idag börjar kl 10.30 och då undrar ni väl vad jag gör uppe...... Och det undrar jag själv!!! Min lille bror tvingade mig upp!!!:( så nu sitter jag här ensam i lägenheten!! :( ska nog sätta på lite musik och börja läsa lite i medicin boken så kanske tiden går lite fortare!! :)

Vad har jag gjort i helgen?!
Lördag: hade vi "syskon afton" så vi gick och åt middag på pizza hut, det var jätte mysigt och vi skrattade väldigt mycket, som vi alltid gör när vi träffas!!! Sen gick vi och köpte godis och hyrde lite film och gick sedan hem till mamma och tittade på film!! Mys!! :)

Söndag: var jag hemma hos min syster och hjälpte till lite vid en "fotografering" hahaha låg mest i soffan!! :P sen gick jag och syster ner till ringen och skulle kolla på ramar till em bild som vi båda fick i julklapp av mamma ( en jätte fin bild på mormor <3 ) men såklart så fanns det bara fula ramar kvar!! :( sen gick jag hem och tog ett varmt bad!! :)

Ja nu vet ni vad jag gjort!!! Nej nu ska jag sätta igång med läsningen så hörs vi senare!! Hoppas att ni alla får en bra dag! Hej dåå!! :)

Kommentera

Publiceras ej