Inte min dag.....

0kommentarer

Nej usch och fy vilken dag det har varit i dag! Massa gråt... Idag har det bara varit en DEPP dag, dagen började med att jag vaknade ganska pigg kl 08.00, låg i sängen till 08.30 gick upp åt två knäckebröd och gjorde en kopp te gick sen in till mitt rum och satte mig i sängen och pluggade lite matte, sen efter en stund gick jag och fixade mina små morotskaka muffins som hade fått stå ute på balkongen för att frostnigen skulle stelna lite, la på ett till lager med frostnig och pudrade på lite orange färgad florsocker la sedan in dem i kylen, gick sen och duschade tvättade håret m.m. Sen in till mitt rum satte på myskläder och fortsatte att plugga. Kom på att min miniräknare fortfarande var borta ( tappade bort den innan jul) och jag behöver den i morgon, så jag sprang runt i lägenheten och leta men hittade inte den, smsade pappa och frågade om den var där och såklart så svarade han inte, fick då panik och började gråta.... Mamma gick sedan för att köpa en likadan, men kom med en helt ny miniräknare. Jag blev arg för att mamma hade köpt fel miniräknare och att jag inte fattade ett skit om miniräknaren!! Gav upp pluggandet och satt bara i min säng, skrev lite i min dagbok....mamma blev arg på mig för att jag inte tillät henne hjälpa mig (vilket inte var sant, jag hade räknat klart allting så jag behövde ingen hjälp!) sen började mamma rabbla upp för mig att jag inte tar emot hjälp ( men det blir ju lite svårt när igen erbjuder mig hjälp, mamma, pappa är ju hela tiden "upptagna", i skolan får jag i ingen hjälp för att jag inte har någon diagnos(jag väntar på att få göra en utredning) m.m.) så då blev jag ledsen igen! Det kom många tankar i huvudet som t.ex om vård och omsorg är rätt för mig m.m. Sen efter ett antal timmar ringer pappa och säger att han har min miniräknare så han kom ner med den, så nu kan jag ha den till matteprovet i morgon!!
Bestämde mig sen för att måla naglarna och nu sitter jag här och skriver! Har ont i huvudet efter allt gråt...
Hoppas att ni har haft en trevlig söndag med massa skratt!! Hörs någon gång i framtiden ;P Hej då!

Kommentera

Publiceras ej