Fredag 25 januari

0kommentarer

Hej!
Ja som sagt så har jag vart ledig idag sååå skönt, men jag har absolut inte legat på den lata sidan i dag! Jag gick upp tidigt och gjorde klart vård och omsorgs arbetet + pluggade lite matte (jag pluggar bättre tidigt på morgonen, fråga mig inte varför?!) Sen fick jag för mig att jag skulle stor städa mitt rum, så det har jag också gjort. Och just nu väntar jag på att kladdkakan ska bli klar!! Hoppas verkligen att den blir bra... tror att smeten skar sig lite!! :(  Men det doftar gott i allfall! Håller tummarna!! Och nej jag kommer inte lägga upp en bild på den eller kanske! Vi får se hur den blir, men jag skulle kunna lägga upp receptet om ni vill??  Måste springa kladdkakan är klar!!  Hoppas att ni får en fortsatt bra dag! Hej dååå

Kommentera

Publiceras ej