ZZzZzZzzzzzZ

0kommentarer

Gud va jag är trött!! Ska snart gå och nanna kudden... Är fortfarande trött ifrån igår, träningen var riktigt jobbig men vi hade väldigt roligt!!

Historia provet som jag hade idag gick faktiskt ganska bra, för första gången kan jag känna att jag gjorde bra i från mig, vill dock inte ha för höga förväntningar för då blir jag bara ledsen! Men jag tror att jag kommer få F som jag fick förra gången! Hahahahah eller?! :P I alla fall, imorgon är det frilufts dag och jätte många ska åka till Romme, men inte jag!! Har aldrig åkt skidor i HELA mitt liv!!! Hahaha så dett blir badminton och sen skridskor i Kungsträdgården ( man var tvungen att välja två aktiviteter! :( ) så om ni är i närheten av Kungsträdgården och ni ser en tjej som ser ut som bambi på hal is, ja det är alltså lilla jag Hahahahah OMG det var en evighet sen jag åkte skridskor!!! Hahaha kommer säkert sluta med att jag ramlar och bryter/stukar något!! Nej, det blir säkert kul! :S nej nu ska jag försöka gå och lägga mig så att jag kan vakna upp "pigg" i morgon! God natt alla "bloggläsare" sov så gott!! :)

Kommentera

Publiceras ej