Sjuk?!

0kommentarer

*Gäsp *Gäsp... Men Gud det är inte normalt att vara så här trött som jag är just nu, eller jag brukar för sig alltid vara trött.Men så här trött som jag har varit hela veckan har jag aldrig varit, det är till och med så att vissa i klassen har kommenterat det... Kanske håller jag på att bli sjuk?! Har ganska ont i kroppen och börjar även få ont i halsen och så sitter jag och hackar tänderna hela tiden!! Vill inte bli sjuk!! Jag har inte tid med det!! Nej nu får det bli slut på mitt klagande! Kanske ska döpa om bloggen till klagobloggen?! Haha :P
Som jag berättade i går så hade jag friluftsdag i dag och jag spelade badminton och åkte skridskor, badmintonen gick helt ok, är inte riktigt min grej om man säger så. Skridskor gick åt helvetet, det var kallt och det gjorde ont i fötterna så efter 10 minuter var mina fötter stelfrusna så jag gav upp, skridskor är inte heller min grej!! Haha :) nej nu ska jag Nanna kudden, måste upp tidigt i morgon!! Har ju etikprov i morgon och då måste jag vara pigg!! Sov så gott! Hej då!

Kommentera

Publiceras ej