Lyckorus!

0kommentarer

Åh jag blir så glad att det äntligen håller på att bli vår!! Visst det är fortfarande kallt, men så länge det är sol så gör det ingenting!! Får liksom lyckorus i hela kroppen och vill bara ut och gå en lång lång promenad!! :) får se om jag kan locka ut någon på en promenad i morgon?!
I dag så träffade jag mina underbara vänner, vi hade det jätte trevligt ( som vi alltid brukar ha) vi åt lunch och bara satt och pratade. Mys!! Är så glad att just dem är mina kompisar, jag kan prata allt med dem. Vi kan vara allvarliga men samtidigt kan vi bli lite små " fulla" på läsk och bara sitta och gap skratta åt allt! <3 vad som en händer kommer dem alltid ha en plats i mitt hjärta!! <3

Just nu sitter jag här i soffan och bara tar det lugnt, om exakt en vecka går jag ut på min första APL!! OMG, jag är så nervös!!!

Nej nu jag återgå till mitt slappande, hoppas ni alla har det bra i vårsolen så hörs vi någon gång! Hej då :D

Kommentera

Publiceras ej