Lördag, 2 Februari

0kommentarer

Tjena Tjena!
Sitter nu och skriver för fullt på datorn (not), dricker lite cola och har tjuvätit lite godis (Mohaha) Idag har jag verkligen inte gjort någonting, vilket har varit ganska skönt. Och nu sitter jag här hemma med lillebror, pappa är och jobbar och ska även jobba hela natten så vi är kommer att vara hemma själva. jag gillar inte att vara hemma själv, speciellt inte hos pappa, jag vet inte riktigt, men det är någonting med hans lägenhet som jag inte tycker om. Kan inte sätta fingret på vad det är..... Aja jag har i alla fall lille brorsan (inte för att han är någon stor hjälp :P) Så kväll blir det hamburgare och potatis, läsk godis + lite chips, får väl se om vi tittar på film (eller jag menar JAG, lillebror kommer att sitta vid datorn hela kvällen) eller om jag tittar på tv. I kväll är det ju melodifetsivalen, ska ni titta? jag kanske kommer titta lite men jag kommer nog inte följa det, tycke att det är ganska tråkigt. Det var ju kul när man var liten......Jahapp vad ska jag skriva??? gud vd det står still i mitt lilla huvud, hade ju tänkt att skriva "värsta" inlägget ju :P ;) nej det får nog räcka för i dag, kanske slänger in ett inlägg senare?! Hej dååååå
 

Kommentera

Publiceras ej