Lördag 16 Februari

0kommentarer

Hej Hej!!
Har inte kunnat bloggat på dom senaste dagarna, har varit lite knas med datorn och mobilen, men nu är det förhoppningsvis fixat :)
I torsdag var det ju Alla Hjärtan Dag, gjorde ni något speciellt? själv satt jag och deppa över min mobil, skulle upptadera någonting (kommer inte ihåg vad)och då så la hela mobilen av och det gick verken att stänga av eller sätta på eller någonting ( har hört att många har haft problm med sin mobiler efter att de upptaderat den, så jag är inte esam med problemet. Tror även att dem har gått ut med en varning på aftonbladet)  Jag lät mobilen vara under natten, sen på fredagen efter att jag kommit hem efter skolan hade mobilen laddat ut så jag laddade den ett tag sen stod det att jag skulle koppla in den i iTunes. och där stod det att jag var tvungen att återställa hela mobilen för att få den att fungera, och som TUR är så hade jag gjort en säkerkopia så jag har kvar alla kontakter, dock har alla mina bilder försvunnit :( eller jag har några ego bilder på den(hahaha) men resten är borta :(  så det är lite tråkigt, hade ju bilder från klassresan med min gamla klass, bilder som jag tagit när jag hälsat på mormors grav, bilder från mormors 80 årsdag vilket jag är lite ledsen för, det är ju sånna bilder som betyder mycket för mig!! men det är ingenting jag kan göra någonting åt , sånt är livet. Hoppas att ni hade en mysig Alla Hjärtan Dag i alla fall  <3 Själv har jag ingen pojkvän, ingenting att deppa över... Har ju familjen att fira med!! :) Nog om mina problem :P
 
Idag är det ju lördag, och i dag ska jag försöka plugga lite, har engelska prov på måndag och sen medicin prov på torsdag..... Nu är det bara TVÅ  veckor till jag går ut på praktik!!!! OMG är såååå nervös, det är nu det gäller, det är nu jag ska visa vad jag har lärt mig!!! Juste i torsdags skrev jag under (mitt första) kontrakt, från och med nu har jag tysnadsplikt!!!!!
 
nej nu måste jag plugga, hej då
 
 
  

Kommentera

Publiceras ej