jag skyller på att det är sportlov.......

0kommentarer

Oj oj Oj oj OJ va jag är trött, helt slut!!
 
Filmkvällen hos min syster i går var jätte mysig! Vi gick och köpte lite godis, läsk, sallad och två pizzor som vi delade på. Måste berätta en pinsam sak som hände i går när jag och min lillebror plockade godis, min lillebror stod bredvid mig och vi plockade lite godis... sen helt plötsligt så går min lillebror i väg utan att jag märker det och det var han som hade påsen, så jag stå och pratar för mig själv typ och jag tar en skopa godis och lägger det i påsen MEN bredvid mig står inte min lillebror utan en tjej som har typ samma frisyr som min lillebror (mörkt brunt kort hår) . och hon bara tittade på mig och undrade vad jag gjorde, hon bara "eeeeh vad gör du!?" och jag ba "men gud förlåt!!" och börjar gapskratta min stora syster som stod brdvid mig bara stod och gap skratta!!! hahahaha det är svårt att skiva så att ni läsare fattar, men jag tror ni fattar, va?!
sen gick vi hem tll min syster och tittad på film, först tittade vi på Scary Movie, men sen märkte vi att den var lite väl snuskig så vi bytte till en annan film (minns inte vad den heter) sen tittade vi på Anastasia, den filmen är och var en av mina favorit filmer. jag kommer i håg att jag tittade på den filmen hela tiden!! Äkta barndomsminnen!!! <3 sen gick vi och la oss och pratade + spelade mobilspel, MYS på hög nivå!!! Sen när vi vakna satte vi oss alla i soffan och åt prickigkorv smörgåsar och tittade på film.... Sen åkte jag och min syster för att träffa hennes kompis och hennes lilla dotter, vi gick och åt lunch och hade massor av bebismys!! Sen gick vi en liten promenad och sedan åkte jag och min syster hem. Och nu sitter jag här, har precis ätit middag och slö tittar på TV , funderar på att sätta på en film och bara slappa. ja det får bli så!!! Hoppas att ni alla har haft en skön lördag och att ni har en fortsatt bra kväll så hörs vi någon gång!! Hej dååå :) :) :)

Kommentera

Publiceras ej