It´s Friday! Woop Wooop!!!!

0kommentarer

Men hallå där alla bloggläsare!!
Kom precis hem från skolan och sitter nu här i mina säng med en varm fillt omkring mig! Börjar bli riktigt kallt ute igen :( Jag som hade hoppats på att det skulle bli vår, MEN  nej!!!! Och mina vinterskor som har gått sönder, så nu traskar jag runt i mina svarta hunters och det fungerar, men man vill ju kunna byta skor och inte gå runt i gummistövlar hela tiden. Får se om jag kan hitta ett par skor som man både kan nu när det fortfarande är kallt men även kunna använda på våren....... Någon som har förslag?! Nej nu ska jag sluta tjata på skor och berätta för er gulliga bloggläsare hur min vecka har varit!!
Veckan i sig har varit ganska slapp och lugn, har haft väldigt många sovmorrnar (Måndag 10.10, Tisdag 12.50 och Torsdag 09.20) kan inte heller påstå att jag har haft mycket att plugga, har haft en svenska inlämning, Engelska prov och i dag så hade jag Vård och omsorgs prov. såååå skönt dock kommer vi att få ta igen allt nästa vecka då vi ska ha tre stora prov (Historia prov, Etikprov och Matteprov) Men Men sånt är livet!! :) Det är sånna saker som måste göras för om ungefär två veckor går jag på sportlov och veckan efter ska jag gå på praktik i fyra veckor ( OMG!!!!) sen efter dem fyra veckorna är det påsklov, så man kan säga att jag kommer att vara fri från skolan i sex veckor!!!! Woop Woooop!!!! Dock kommer det att bli tuffa fyra veckor, kommer att få börja tidigt och det kommer att bli mycket slit hit och dit, men gud va jag längtar dit!!! Då får jag verkligen chansen att visa vad jag lärt mig under denna period , och få känna på hur det är att jobba på riktigt, denna praktik kommer verkligen inte att bli slapp!!! Måste gå och köpa ett par bra skor som jag kan ha när jag jobbar, dem rekomenderar att jag ska ha vanliga gympa skor så jag får se vad jag hittar. Kul kommer det att bli!!! :)
Nej nu börjar jag få "skrivarkramp" i mina fingrar så det är nog bäst att jag slutar nu :P hörse senare, hej dååååå

Kommentera

Publiceras ej