Dance

0kommentarer

Tjollahopp! Måndag idag:( Men set betyder inte bara Depp, det är även dans i dag!! :) måste säga att dansen har blivit så mycket roligare!! Första danslektionen på terminen kände jag bara för att gråta, det gick åt helvete och jag tyckte att min danslärare var orättvis. Alla andra fick beröm, medans jag själv fick ingenting! Men förra danslektionen var så mycket bättre!! Dock får jag fortfarande ingen beröm men det gör inte så mycket! Huvudsaken är att jag trivs med gruppen och att jag har roligt, för det har jag verkligen!! Kanske beror det på att vi har ett mål, om mindre än en månad ska vi ha uppvisning ( på Irlands nationaldag!) vilket gör att det är roligare att lära sig. Och våran koreografi ÄGER!! Hahaha :) sitter just i min säng, har precis tryckt i mig en banan och lite choklad + brämhults hallonjucie!! Ska snart springa i väg till dansen! Hoppas att ni har haft en bra måndag! :) Hej då!

Kommentera

Publiceras ej