Torsdag,Fredag,Lördag och Söndag!

0kommentarer

Hej!! Tänkte slänga ut ett inlägg till er "alla" där ute! Har verken haft tid eller lust att blogga men känner nu att jag måste ta en paus från allt plugg..... Som sagt så har jag pluggat hela dagen i dag och är fortfarande inte riktigt klar än, måste skriva klart min engelska redovisning, skriva det sista på mitt historia arbete och försöka plugga lite matte så att jag är klar med kapitlet till i morgon och kanske om jag orkar förbereda mig lite till svenska skriftliga nationella prov som jag har på tisdag och på torsdag!!! Rolig söndag va?! Åh är så arg att det är sol och varmt ute och jag måste sitta här inne och ruttna och plugga, det är alltid sol när man har som mest att plugga! Varför!? VARFÖR!? -__-
Nej ska sluta klaga........
I torsdag så fyllde jag 17!! Och såklart så skulle det SPÖ regna, känner att vädergudarna inte gillar mig.... Nej men jag hade en trevlig födelsedag trots all regn. Vaknade upp av en ljuvlig stämma (pappa + lillebror sjöng för mig) fick öppna ett litet paket, och sen göra sig i ordning och åka i väg till skolan. I skolan var alla glada och GALNA som dem alltid är när folk fyller år!! hahaha Asså jag älskar min klass!!!! Dem sjöng för mig i korridoren, gav mig en liten rosa ballong och sprutade sån hära kladdiga serpentiner (vet inte vad det heter) över hela mig!! hahaha :) Sen åkte jag hem och mötte upp mina syskon och öppnade fler presenter. Sedan åkte vi väg till "Pappas" nya restaurang ( eller ja det är inte hans restaurang utan han har varit med och öppnat den) och åt god middag, och sen åkte vi hem, för i alla behövde plugga.... Så nu vet ni hur jag spenderade min födelsedag!! :D
I Fredags så hade jag och mina syskon, syskon mys. Så vi gjorde varma mackor till middag och drack te och bara mös!! Sen på Lördagen mötte jag upp två av mina bästa vänner och vi hade en shopping dag och köpte lite fina vårkläder ( kanske visar bild senare) så det var roligt att träffa dem!!! :D Och ja söndagen har jag ju redan berättat om !! Nej nu ska jag fortsätta att sura över det fina vädret och fortsätta plugga, ha det så bra så hörs vi om ett tag! Hej då!! :)

Kommentera

Publiceras ej