Söndag 14/4

0kommentarer

Go kväll allihopa!! Längesen jag skrev här, jag har tänkt och skriva här men det har liksom inte blivit av. Bloggappen har krånglat så jag har inte kunnat blogga via mobilen, och datorn har jag inte ens orkat använda! Är så sjukt trött på allt just nu, vill bara spring bort och aldrig mer komma tillbaka känns det som! Har sjukt mycket i skolan just nu, denna vecka börjar nationella proven + massa andra arbeten och redovisningar hit och dit! Orkar helt enkelt inte!! Har tappat motivationen helt, vet knappt hur man pluggar längre!! Har väl hamnat i en sorts kris, håller tummarna på att det släpper snart, för så här orkar jag inte må!!!

Har egentligen tusen saker att skriva här på bloggen, men jag finner ingen ro när jag skriver här. Allt bara snurrar i mitt lilla huvud, får inget gjort!!! Känner för att gråta, men det kommer ingenting, känner mig helt tom vet knappt hur man är glad, jag orkar inte, jag orkar inte!!!! Jag får nog återkomma sen när jag mår bättre, just nu måste jag satsa på mig själv och på skolan! Jag lovar att jag ska skriva om praktiken m.m. Men inte just nu!! Hoppas ni "alla" förstår!! Ha det så bra så hörs vi om ett tag!! Hej då!!

Kommentera

Publiceras ej