Måndag, 22/4

0kommentarer

Sitter här med en bultande huvudvärk och drick te och ska försöka plugga lite matte och läsa i genom lite papper som jag fick till svenska nationella som jag ska ha i morgon...Borde egentligen gå på dansträningen, men jag känner att jag måste verkligen satsa på skolan nu. Har läst mina omdömen och är inte helt nöjd, har lyckats sänka mig i vissa ämnen, inte mycket... Men jag känner verkligen att jag måste visa mina lärare att jag verkligen kan, vill inte att det ska sluta som det gjorde i nian och jag gick ut med USLA betyg!!! Jag vill inte.............. Jag vill gå ut med så bra och höga betyg som möjligt, och jag vill känna att när jag gått ut skolan att jag ska känna mig nöjd och känna att jag verkligen gjort mitt bästa!!! Jag vill att min familj ska vara stolt över mig!!!

Nej borde sätta i gång med plugg nu, men vi hörs snart! jag lovar!! Ha det så bra!! Hej då!! :D

Kommentera

Publiceras ej