Tisdag, 25 september....

0kommentarer

Hallå där!
Kom hem för ett tag sen, och jag är fett stolt över mig själv att jag satt och plugga på bussen hem och det första jag gjorde när jag kom hem så satte jag mig och pluggade!!! wooop wooop!!!!! hhahah sen blev jag utråkad lika fort!! HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! OMG vad jag är trött!!! Har varit alldeles övertrött idag och har typ skrattat åt typ ALLT!!! HAHAH Det började igår kväll... jag satt och tittade på William Spets knasiga videdos (stavas?!) och GUD va jag skrattade, hahaha jag skrattade sååå mycket jag fick världens host attacker!! och jag brukar egentligen inte tycka att sånna videiosar är roliga! Men William Spets har lyckats övertyga mig, att det faktist är ganska roligt!! aja det kanske berodde på att jag var sjuk och hade haft tråkigt hela dagen?! eller?! Nej men GUD nu måste jag verkligen sluta och försöka fortsätta att plugga, har ju prov på torsdag i medicin och svenska inlämmning i morgon!!! Bye bye mina små gullegrisar så hörs vi kanske i morgon.... eller vem vet, jag kanske lägger upp ett till inlägg senare??!!..............

Kommentera

Publiceras ej