på ruta ett igen...... :'(

1kommentarer

Dagen idag i skolan har varit helt ok, kanske inte den bästa dagen om jag ska vara ärlig!!! Fick rda å en sak som gjorde mig väldigt besviken och ledsen.... som dom flesta av er vet så har jag haft det väldigt tufft i matte och så och har haft ig idet gansk länge, men i slutet av nian blev jag äntligen godkänd vilket fick mig att känna att jag faktist kan matte om jag verkligen försöker...... Och i fredag så hade vi matte diagnos och det gick inte så jättebra på den, fick reda på mitt resultat idag och jag började nästan att gråta när jag fick se det, jag blev inte godkänd...... och jag känner bara ren ångest...Jag som har kämpat så in i HELVETE för att bli godkänd, och så nu så har jag hamnat på ruta ett igen!!! Jag blir också väldgt arg på min matte lärare som visade mitt resultat för en person som satt berdvid mig och när hon såg mitt resultat så började hon att skratta.... och det gjorde bara att jag kände mig ännu mer dåligare..... så jag funderar på att prata med rektorn och att hon ska sägga till lärarna att dom ska vara försiktiga när dom ska ge tillbaka prov oh sånt, jag menar jag vill ju inte att någon annan ska se mitt resultat speciellt inte om det är dåligt!!!!! Sen tycker jag att det var JÄVLIGT taskigt att hon som såg mitt prov skrattade ...... vem fan gör sånt!!!!!!!!!!!!........................ aja det är väl bara att kämpa på!!...........................................

1 kommentarer

Pia

26 Sep 2012 18:58

KLAGA FÖRFAN! STÅ UPP FÖR DINA RÄTTIGHETER SOM MÄNNISKA!
/mvh crazy brud

Kommentera

Publiceras ej