Över lycklig!!!

0kommentarer

Tjena!! tänkte slänga in ett litet inlägg här mellan allt pluggande, eller ja jag är typ klar, måste bara låta pappa läsa igeonom allt och se så att jag har gjort allt rätt :).... ´Ja, dagen i sig har väl varit helt ok, började med att ha ett läxförhör i två timmar...(kuul!! ,NOT!!) nej men jag tror att det gick bra, var inte så jätte svårt... sen hade vi mentormöte där vi bara satt och lyssnade på våra lärare... sen hde vi svenska där vi först lyssnade på när våran lärare läste högt ur mumintrollen (hahahha) sen skulle vi typ skriva om någon grej.... sen hade vi äntligen lunch!!!!!!!!! sen hade vi historia i två och en halv timme (inte kul!!) så jag är rätt trött!!!!.......... juste, för er som inte vet så dansade jag irländskdans förut, slutade för tre årsen av olika anledningar!! och vet NI!!! på måndag så ska jag och min dansgrupp återförenas!!! hahha när mamma sa det blev jag ÖVER LYCKLIG!!!! åååå längtar!!! KAN INTE FATTA ATT JAG SKA FÅ DANSKA IRLÄNDSKDANS IGEN!! som jag har saknat det!!! Äntligen så ska jag få börja tävla igen och göra dansuppvisningar!!!!! yeeeeeeey yeeeey wooop woooop!!! Nej nu måste jag verkligen sluta!! ha det så bra mina små grisar så hörs vi i morgon!!! :D

Kommentera

Publiceras ej