Längesen......

0kommentarer

Hola amigas!!
hur är läget? med mig är det bara bra lite tött, var längesen jag var inne här på bloggen. och nej jag har inte glöm bort er!! har bara inte haft någon tid för att blogga.... för två veckor ungefär började jag gymnasiumet så jag har bara fokuserat på det, och jag måste säga att jag trivs super bra!!! Både med skolan och utbildningen... Men om jag ska vara helt ärlig så var jag faktist inte alls nöjd, så det var nästan så att jag ville byta. men sen så har det bara blivit bättre och bättre och nu älskar jag skolan, jätte bra lärare, alla min klass är jätte snälla och trevliga!!! så tummen upp för det!!! kan berätta lite mer senare!!
ja? vad gör jag just nu... just nu bloggar jag (suprise!!!) och sitter samtidigt och tittar på 112 på liv och död ( mitt favorit program!!) hahha ja jag vet jag är en liten nörd :) ja, vad mer ska jag berätta? jo jag skaffade en ny dator i går så nu kommer det att bli mer bloggning och jag ska försöka att lägga ut ett inlägg varje dag så att ni kan hänga med mig i min utbildning!!! nej nu ska jag fortsätta att titta på 112 på liv och död, så vi hörs senare!! / Bamsehund

Kommentera

Publiceras ej