Kungsholmen runt.......

0kommentarer

hallå där!!!
ja, idag tvingade våran gympa lärare oss att gå kungsholmen runt i regnet!!! det var verkligen inte kul!! kallt och blött, hahah vi gick typ vilse, vi trodde att vi hade tappat våran karta så vi typ chansade och gick typ vilse, helt plötsligt så var vi typ påväg till brommas flygplats (hahahahahahahah!!!) så vi gick runt där, och tillslut så hittade vi tunnelbanan så vi åkte till kungsholmens gymnasium lämnade vårt papper, och vet ni då vad vi hittade?! våran karta!!! ahahahahah!!!! nej men vi varde typ på inga frågor och vi gick inte hela kungsholmen runt för vi frös så mycket och jag var blöt från topp till å när jag kom hem, så nu har jag precis ätit lite lunch och dricke lite cola!!..... gud va jag är trött och fryser!!!.......... Juste jag har ju glömt att berätta att igår så åkte jag och min klass till Ågesta och gjorde typ teambuildning eller vad dt nu heter?! iallfall så fick vi träffa några brandmän och så gjorde vi massor av sammarbets övningar, och jag måste säga att vi hade det verkligen skit kul, alla bjöd på sig själva och det blev många skrattanfall (ahahahahahahahah!!!!) det 'är så svårt att förklara vad vi gjorde, för man måste vara där för att fatta.... sååå jag tror att jag skippar den delen!!!! och säger bara att vi hade jävligt kul!!!........ nej nu orkar jag inte skriva mer, hej dåååååå

Kommentera

Publiceras ej