HUR TÄNKER DU!!!..........

0kommentarer

Asså ibland undrar jag verkligen hur han björklund tänker!!! Hörde nyss på nyheterna att han har ett förslag om ett fixa en ett årig gymnasium utbildning, för skoltrötta elever...... och visst det är jätte bra att dom äntligen kan se att vi skolelever är trötta, men är det verklgen bra ett man bara går en ett årig utbildnng som egentligen inte ger någonting, jag menar du måste ju fortfarande plugga vidare för att få ett jobb´...... är inte det då bättre att man går en tre årig linje och får ett jobb än ett man går ett år och inte kan få jobb???? jag är också väldigt skoltrött och om jag fick välja själv så skulle jag gärna skippa gymnasiumet, men eftersom min utbildning är så rolig och vi får göra olika saker och inte bara sitta i klassrummet och lyssna på en tråkig lärare,det gör att jag orkar gå upp tidigt och åka till skolan för jag vet att denna skoldag kommer att bli rolig!!! tänk om alla utbildningr kunde vara så!! eller ja det kanske dom är, vad vet jag?? jag tycker att regeringen ska satsa på en roligare skolgång med bra utbildade lärare, fixa mer roligare utbildningar o.v.s vad tycker ni om detta?? är det bra eller dåligt??

Kommentera

Publiceras ej